Premiär 28 juni 2024

Denna sommar ger vi plats för föreningens egna ungdomar! Vi har fått förtroendet att spela Astrid Lindgrens MIO MIN MIO. Det blir 6 föreställningar med premiär den 28 juni.

Var: Nätra hembygdsgård, Bjästa, Örnsköldsvik
När:  PREMIÄR fredag 28 juni kl 18
         lördag 29 juni kl 15
         söndag 30 juni kl 15
         fredag 5 juli kl 18
         lördag 6 juni kl 15
         söndag 7 juni kl 15
Vem: Höga Kusten Teaterförening i regi av Gunvor Jonsson och Linda-Marie Nygren
Manus: Astrid Lindgrens MIO MIN MIO i scenarbetning av Staffan Götestam
Teaterförlag: Nordiska ApS -www.nordiska.dk förmedlat genom ATRs Förlag, Västerås.

Biljettpris: 250 kr
                    barn/ unga under 19 år 100 kr
                     familjebiljett för 2 vuxna och 2 barn under 19 år 600 kr

BILJETTER BOKAS via Tickster (serviceavgift tillkommer) eller köpes på plats (betalning med kontanter eller Swish)

För mer information mejla till info@hogakustenteaterforening.se

VÄLKOMMEN TILL VÅR AMATÖRTEATERFÖRENING I HÖGA KUSTEN

Höga Kusten Teaterförening är en aktiv förening för människor som vill spela teater på sin fritid eller stödja teaterverksamheten. Våra medlemmar bor i hela Höga Kusten. Vi har spelat sommarteater utomhus vid Skuleberget i Docksta i flera år och år 2012 även första gången inomhusteater i Ullånger. Numera är vår sommarscen på Nätra hembygdsgård i Bjästa.

Vill du vara med och spela teater eller hjälpa till bakom kulisserna, hör av dig  info@hogakustenteaterforening.se.